مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 08:252023-09-03اجتماعي

کوتاه از مناطق پایتخت|خدمت رسانی به زائرین توسط خدام الحسین


مناطق 22 گانه شهرداری تهران هر روز خدماتی به شهروندان ارائه می دهند که گزیده آنها اطلاع رسانی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس،سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه 9 ،در خصوص خدمت رسانی عوامل اجرایی منطقه به زائرین اظهار کرد: به مناسبت اربعین حسینی، خدام الحسین منطقه9 به زائرین در قرارگاه سامرا خدمت رسانی می کنند.

وی افزود: هم اکنون 90 نفر از عوامل کارگری و پرسنل منطقه 9 در سامرا مستقر هستند تا نسبت به خدمت رسانی به زائران در رویداد عظیم مردمی اربعین اقدام کنند.

  رفع چاله های خطرساز در بزرگراه شهیدمحلاتی منطقه 14 مهدی شریعت پناه شهردار ناحیه 5 منطقه 14 با اشاره به اهمیت افزایش ایمنی تردد خودروها و کاهش تلفات ناشی از تصادفات بزرگراهی گفت: به همین منظور طی عملیات ضربتی، از چاله های خطرآفرین در باند جنوب به شمال و شمال به جنوب بزرگراه شهید محلاتی رفع خطر شد.

وی افزود: این اقدام در قالب اجرای عملیات لکه گیری آسفالت و مناسب سازی در این محور بزرگراهی مهم و پرتردد شرقی پایتخت انجام شد.

  شریعت پناه با بیان اینکه چاله ها در بزرگراه ها می تواند زمینه ساز بروز مشکلات شده و تردد و ایمنی شهروندان و وسایل نقلیه را به مخاطره بیاندازد، یادآور شد: در راستای ارتقای ضریب ایمنی تردد خودروها و جلوگیری از بروز تصادفات و روان سازی ترافیکی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوتاه از مناطق پایتخت|خدمت رسانی به زائرین توسط خدام الحسین

کوتاه از مناطق پایتخت|خدمت رسانی به زائرین توسط خدام الحسین